…bardziej

nastrone

Mamy już dziesięć lat. Przez ten czas zmieniał się skład zespołu, przeprowadziliśmy się do nowego biura i mocno rozbudowaliśmy portfolio. Uczyliśmy się, cieszyliśmy, walczyliśmy ze stresem i deadline’ami. W gruncie rzeczy, jesteśmy tacy sami, tylko… bardziej.

 

Po dziesięciu latach działalności, przyszedł czas na odświeżenie naszego logo – chcieliśmy zawrzeć w nim naszą drogę i zdobyte doświadczenie. Dlatego jest – w gruncie rzeczy – takie samo, tylko… bardziej.

 

Nowoczesny, minimalistyczny font doskonale wyraża nasze inspiracje i cele – zawsze kierujemy się najnowszymi trendami w projektowaniu graficznym i niestrudzenie aktualizujemy naszą wiedzę. W poszukiwaniu czytelnego przekazu i czystej formy gotowi jesteśmy pozbyć się wszelkich zbędnych elementów – mniej znaczy więcej.

 

Dotychczas firmowała nas energiczna i waleczna czerwień – znak naszej pasji i entuzjazmu, z jakim witamy każde nowe wyzwanie. Wiek jednak zobowiązuje, więc dodaliśmy do ognia nieco wody – w formie stabilnego i solidnego błękitu. Z połączenia przeciwstawnych żywiołów wyłoniła się barwa fuksji – harmonijnej i niezależnej, doskonale równoważącej dynamikę  naszych działań, kreatywność zespołu oraz bezpieczeństwo, jakie gwarantujemy naszym Klientom.

 

Tylko Baruch pozostał prawie niezmieniony – bo nie zmieniły się najważniejsze w naszej pracy wartości, które reprezentuje: sympatia i szacunek względem każdego Klienta oraz rola doradcy i przewodnika po meandrach świata reklamy i identyfikacji wizualnej. On też, w gruncie rzeczy, jest taki sam, tylko… bardziej.

 

10 lat bardziej.

2015-05-08