Innowacyjny marketing Centrum Klima – mamy w tym udział!

Innowacyjny marketing Centrum Klima - mamy w tym udział!

Dzięki inwestycji w marketingowe narzędzia służące budowaniu wizerunku Centrum Klima stało się jednym z bohaterów artykułu: „Marketing Gazel nie jest sztampowy” (Puls Biznesu, wtorek, 30.06.09) dotyczącym innowacyjnego marketingu w dynamicznie rozwijających się spółkach giełdowych.

Autor artykułu, Wojciech Chmielarz pisze:

Innowacje marketingowe to metody dotychczas niestosowane w działalności przedsiębiorstwa, a wynikające z jego nowej strategii marketingowej. Obejmują znaczące z punktu widzenia firmy zmiany wyglądu produktu, jego opakowania, pozycjonowania, promocji, polityki cenowej. Tyle definicja. A jak to wygląda w praktyce? Centrum Klima (37 miejsce w rankingu innowacyjności marketingowej) kieruje ofertę do segmentu B2B. Dlatego musi podejmować działania wysoce wyspecjalizowane i dostosowane do profilu odbiorców. Stawiamy na promocję przez Internet – dużą wagę przykładamy do komunikacji przez stronę www.centrumklima.pl. Naszym priorytetem jest personalizacja kontaktów z klientem. Dzięki temu dowiadujemy się o działaniach konkurencji i znamy poziom satysfakcji kontrahentów. Daje to nam możliwość stworzenia indywidualnej oferty rabatowej i przedstawienia nowych produktów potencjalnemu odbiorcy – twierdzi Piotr Wiśniewski, dyrektor ds. marketingu Centrum Klima. Przedsiębiorstwo niedawno unowocześniło system firmowej identyfikacji i odświeżyło znak graficzny. – Zaprojektowaliśmy ikony przedstawiające produkty dostępne w ofercie naszej spółki. To nowoczesne rozwiązanie, niestosowane dotąd w branży, zwiększa spójność komunikacji z partnerami handlowymi. Ikony wizualnie kategoryzują ofertę i wprowadzają rozróżnienie kolorystyczne, które ułatwi odbiorcy nawigację i poszukiwanie pożądanych informacji – zarówno w materiałach drukowanych, jak i elektronicznych – uważa Piotr Wiśniewski.

Jesteśmy dumni z sukcesów Centrum Klima – tym bardziej, że naszą pracą, związaną z opracowaniem od podstaw nowej identyfikacji przyłożyliśmy się do budowania nowoczesnego wizerunku spółki. Jest to kolejny dowód na to, że przemyślana inwestycja w system identyfikacji może mieć przełożenie na postrzeganie marki.

Tagi:

KLIENT: Centrum Klima
30-06-2009