Kampania „Tomasz Palec wybrał Kraków” dla Urzędu Miasta Krakowa

Kampania Tomasz Palec wybrał Kraków dla Urzędu Miasta Krakowa

20 czerwca 2012 wystartowała kampania „Tomasz Palec wybrał Kraków”.
Agencja No Hau Studio jest autorem strategii komunikacji i kreacji kampanii przygotowanej na zlecenie Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Urzędu Miasta Krakowa. Nasza propozycja – przygotowana przy współpracy z projektantami z firmy Mill Studio – została wybrana spośród innych ze względu na oryginalne podejście do tematu i niebanalną kreację – opartą na wyrazistych graficznie projektach i kolażowej strukturze spotów reklamowych. Osią działań promocyjnych jest internet i serwisy społecznościowe.

www.facebook.com/tomasz.palec.wybral.krakow

Bohaterem serii spotów adresowanych do młodych ludzi stojących w obliczu ważnego wyboru życiowego (studia, ich kontynuacja, pierwsza praca) jest Tomasz Palec. Głównym celem spotów jest zainteresowanie grupy docelowej (maturzystów i absolwentów uczelni wyższych) Krakowem – miastem, w którym warto studiować, rozwijać się, bawić, pracować i żyć.
Scenariusz opowieści Tomasza Palca podejmuje wątki związane z wyższą edukacją, rozwojem, kulturą, rozrywką i życiem codziennym krakowskiego studenta. Każdy spot porusza jeden konkretny temat.

Pokazujemy Kraków widziany oczami Tomasza Palca: prężnie działający ośrodek akademicki, miasto o wieloletniej tradycji, z doskonałą bazą naukowo-dydaktyczną, ale także z bogatą ofertą kulturalną i rozrywkową oraz specyficznym, kreatywnym stylem życia.

Tagi: , ,

KLIENT: Urząd Miasta Krakowa
22-06-2012