Materiały ofertowe i promocyjne dla Centrum Klima

Marka zyskuje dzięki spójności – także dzięki spójności wizualnej. Opracowany przez nas system identyfikacji od 2008 roku służy Centrum Klima SA jako zbiór podstawowych wytycznych do projektowania wszystkich materiałów ofertowych i promocyjnych, zarówno drukowanych, jak i elektronicznych. System pozwala na elastyczne modyfikacje i rozwój. W miarę potrzeb, wraz z rozwojem firmowej oferty można dowolnie rozszerzać paletę kolorystyczną, system ikon i na tej podstawie projektować nowe, spójne z całością elementy.

Założenia zawarte w podręczniku były podstawą do realizacji materiałów ofertowych dla grup produktowych: Katalogu Nawiewników, Anemostatów, Zaworów i Kratek, Katalogu Materiałów Produkcyjnych, Katalogu Produktowego, Katalogu Klimatyzatorów oraz ogłoszeń prasowych i broszur dotyczących przewodu S-Flex – jednego z innowacyjnych produktów w ofercie Centrum Klima.

 

Tagi: , ,

KLIENT: Centrum Klima