Igrzyska Zimowe Kraków (niezrealizowane)

email: info@nohau.pl | tel. +48 (12) 433 87 40

igrzyska_2
igrzyska_3
igrzyska_4

Igrzyska Zimowe Kraków (niezrealizowane)

Na potrzeby niezrealizowanego pomysłu organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Krakowie opracowaliśmy dwie linie koncepcyjne kampanii promocyjnej.
Linia „Kosmos”

Ta propozycja była wyzwaniem rzuconym sceptykom, którym idea igrzysk w Krakowie wydawała się być nieprawdopodobnym i abstrakcyjnym pomysłem.

Główną osią kampanii był komunikat podkreślający sprawczą siłę marzeń. Bo to właśnie innowacyjne, śmiałe założenia pchają ludzkość do przodu, wywołują skok cywilizacyjny, dlatego sięgnęliśmy po najsilniejszą wizualną metaforę – ikoniczny obraz człowieka w  kosmosie.

Linia „Skoczek”

Skoczek narciarski w locie również symbolizuje marzenia i kojarzy się z sukcesami (Małysz, Stoch).

Podobnie jak w przypadku linii „Kosmos” założenie jest takie, że kluczowymi nośnikami  outdorowymi realizujemy cele podstawowe: zachęcamy mieszkańców Krakowa do aktywnego

uczestnictwa w procesie konsultacji społecznych i do wyrażenia poparcia dla idei Igrzysk w referendum.

 

Winter Olympics

Though eventually the project never happened, we created two concepts promoting the oranisation of Winter Olympics in Cracow.

“Cosmos” line

We challenged the skeptics, who considered the idea of organizing olympic games in Cracow abstract and impossible. We decided to stress the power of dreams to change the world, because daring innovation make the humans move forward. This is why we used the iconic picture of a man on the Moon as a powerful metaphor.

“Ski jumper” line

Ski jumper have the strong connotation with dreams and success in Poland (Małysz, Stoch) – that’s why  we chose him to be the axis of the “soft” version of the campaign. The message was similar to the one in “Cosmos” line – to inspire Cracow citizens to participate in social consultations and to support the idea of Winter Olympics in our city.