Raport Odpowiedzialnego Biznesu PKN Orlen (niezrealizowany)
Opracowane przez nas koncepcje kreatywne Raportu Odpowiedzialnego Biznesu PKN Orlen za rok 2012 podporządkowane zostały wskazanemu w briefie motywowi przewodniemu – ZMIANIE. Wymagały także koncentracji na ekologii i wysokiej wartości estetycznej.
Pierwsza oparta została na tangramie – składającej się z siedmiu elementów starochińskiej układance dającej nieograniczone możliwości konstruowania kształtów.
Osią główną drugiej był len – pożyteczna roślina, której wykorzystanie w Raporcie pozwoliło jednocześnie zobrazować ZMIANĘ, jak i nawiązać do ekologii w najbardziej swojski sposób.
PKN Orlen Responsible Bussiness Report
We have prepared two concepts for PKN Orlen’s design contest. The main theme for the publication was “the Change”. The Company also expected high artistic value and ecology-orientated solutions.
First line we offered was based on a tangram – ancient chinese puzzle that can be used in countless ways despite consisting only of 7 pieces.
Second design we created centered on flax – a useful plant, that allowed us both – to show the change and tie the Report with ecology in the most homely manner.