System identyfikacji dla Ventia

No Hau Studio pracuje dla spółki Ventia od początku jej powstania. Pracę nad znakiem i identyfikacją rozpoczęliśmy od pogłębionego wywiadu, który określał zarówno praktyczne potrzeby, jak i estetyczne preferencje założycieli Spółki. Na podstawie tego wywiadu przygotowaliśmy zestaw propozycji, z których wybrano i dopracowano tę najbardziej odpowiadającą oczekiwaniom Klienta. Znak bazuje na kroju czcionki opracowanej specjalnie na potrzeby Ventii. Jego uproszczona, zwarta i konkretna forma kojarzy się z profesjonalizmem, nowoczesnością. Wywodzące się z formy znaku elementy graficzne w postaci łączących się ze sobą płynnie okręgów to jedyny motyw dekoracyjny, który pojawia się w firmowej identyfikacji wizualnej. Dobrana paleta kolorystyczna odbiega od typowych rozwiązań, którymi posługują się firmy z branży HVAC (zwykle jest to połączenie ciepłego i zimnego koloru, czerwień + błękit / granat). Zieleń przypisana Ventii nadaje identyfikacji charakter surowej, lecz optymistycznej prostoty. Ograniczenie kolorystyczne, syntetyczna forma znaku, brak jakichkolwiek graficznych „udziwnień”, ornamentów to zabieg celowy. Oferta Ventii skierowana jest do profesjonalistów, którzy wiedzą czego chcą i nie ulegają „czarowi marketingowych sztuczek”. Pod tym kątem opracowano (i opisano w podręczniku) całość identyfikacji.

Tagi: , , ,

KLIENT: Ventia